2009. április 5., vasárnap

hét

egész jó kis hét volt ez.

az egész kezdődött egy bukó elektronika zéhával... vigasztaló, hogy a társaság 76%-a megbukott, ráadásul 4 ponttal az átlag fölött teljesítettem, ettől függetlenül huszadikán így is mehetek pótolni. aztán egy nap alatt sikerült felkészülnöm a méréstechnika zéhára, csütörtök reggel írtuk, és természetesen szerda este kezdtem el tanulni. cserébe 80%-os négyes lett, szóval ennek most örülünk :) aztán volt nagyfeszlaborunk parasztvakítással (naaaagy csattogó villámok és szikrák és miegyebek, ózontermelés és Faraday-kalitka), aztán volt Petyával gitárbolt meg hazaséta meg májkrém meg gitározás, volt Nappal hazajövés meg beszélgetés, volt Kisdanival biliárdozás és szülinapünneplés (4 fekete golyót tettem el kb egy óra alatt, természetesen ebből egyszer sem mi nyertünk :)), volt Borival összefutás aznap is és másnap is, volt nagy tömeges hermanosos párnacsata a Negyedik Köztársaság miskolci delegációjának szervezésében a Hősök terén (néhányakat azért hiányoltam, kellett nekik Pesten lenni aznap...), volt séta mindenfelé, főutca és Diósgyőri vár és főutca és a többi, és végül volt hazaséta az esti hidegben Wings for Marie-vel és egy párnával betakarózva.

most pedig itt vagyok és húzok tanulni, mert baj lesz.

Nincsenek megjegyzések: